Tuinkeuringsavond 2024

Industrieweg 4
4041 CR Kesteren

Route

De bekende tuinkeuringsavond vindt ook dit jaar weer plaats in de aula van het Yuverta vmbo in Kesteren, aanvang 19.30 uur.

In het afgelopen jaar werden 22 tuinen gekeurd en gefotografeerd in drie categorieën: Grote Tuinen, Kleine Tuinen en Buiten Mededinging (bestuursleden, tuinkeurders en fotografen).

De keuringen vonden plaats in het voorjaar, de zomer en de herfst, driemaal hebben keurmeesters en fotografen de tuinen bezocht.

De bevindingen werden op papier gezet, zodat voor de deelnemers duidelijk is wat de sterke en minder sterke punten van hun tuin zijn.

Op de jaarlijkse tuinkeuringsavond worden van elke tuin verschillende opnames getoond met deskundige toelichting van Nelis van den Berg.

Aan het einde van de avond worden de prijswinnaars bekend gemaakt, de wisselprijzen uitgereikt en is er voor iedere winnaar een fraaie ruiker en voor alle medewerkers een enveloppe.

Daarna volgt de grote verloting met tal van mooie prijzen.

Wij sluiten het kalenderjaar af met een hapje en een drankje.

Als U ook mee wilt doen met onze tuinkeuringen, dan nodigen wij U van harte uit zich via dit FORMULIER aan te melden bij Nelis van den Berg.

Telefonische innformatie: 06-23656194

Op deze tuinkeuringsavond is iedereen van harte welkom, er wordt dan ook geen entreegeld gevraagd voor niet-leden.

Breng daarom vrienden en kennissen mee, misschien zijn ze enthousiast en worden ze lid van onze afdeling Midden-Betuwe.

Tot ziens op 10 december 19.30 uur!