Midden-Betuwe

Ja, ik word lid en profiteer van deze mooie instapaanbieding!

Ik word lid van Groei & Bloei, bij de afdeling Midden-Betuwe, en krijg naast het welkomsgeschenk ook de speciale actiekorting op mijn lidmaatschap t/m december 2024.

Daarna wordt het lidmaatschap stilzwijgend per kalenderjaar verlengd.

Om van deze aanbieding gebruik te kunnen maken, mag ik in 2023 geen lid zijn geweest.

• Een lidmaatschap op Groei & Bloei betekent lid zijn van de landelijke vereniging.
  • Leden kunnen deelnemen aan de activiteiten van de afdeling in de woonomgeving of andere afdelingen.
  • Op vertoon van de ledenpas ontvang je aantrekkelijke kortingen bij verschillende kwekers, tuinen of parken en groenevenementen.
  • Als lid van Groei & Bloei ontvang je 10x per jaar het tijdschrift Groei & Bloei thuis en lees je het tijdschrift digitaal op je tablet of computer. De edities januari/februari en juli/augustus zijn gecombineerde nummers.

Uw voordelen tijdens deze voorjaarsactie (geldig tot eind juni 2024) :

• U ontvangt gratis het meest recente nummer (afhankelijk van welk tijdschrift op dat moment in de winkels ligt) van Groei & Bloei.

• Het welkomstcadeau is een complete set om mezen te verwennen: een nestkastje, een voedersilo en een zak zaad (adviesprijs € 37,95).

• Afhankelijk van het tijdstip van aanmelding geldt voor uw lidmaatschap tot eind 2024 onderstaande speciale actieprijs:
    • bij het aprilnummer (t/m 20 april) betaald u per 1 mei 47,95 (normaal € 61,00)
    • bij het meinummer (21 april t/m 18 mei) betaald u per 1 juni € 41,95 (normaal € 52,00)
    • bij het juni/julinummer (19 mei t/m 17 juli) betaald u per 1 augustus € 31,95 (normaal € 34,00)

Als u zich aanmeld als nieuw lid via onderstaand formulier, hoeft u geen keuze te maken tussen korting op uw lidmaatschap of het gratis cadeau. U krijgt ze dan namelijk beide en geniet dus van dubbel voordeel!

Ja, ik word G&B-lid bij de afdeling Midden-Betuwe

Zijn er nog kleine lettertjes?