Bloemschikken 2024

In dit kalenderjaar hebben we weer vier bloemschikavonden gepland die worden geleid door vakbekwame docenten.

Kenmerkend voor deze avonden, waarbij zowel de beginnende als de gevorderde deelnemer welkom is, zijn de ongedwongen en gezellige sfeer en de afwisselende onderwerpen.

In afwijking van het afgelopen jaar maken we gebruik van wisselende locaties, houdt U daar s.v.p. rekening mee.

30 januari:

In Ochten zal Jasper de Vree van “Blom-Blom” ons begeleiden bij het maken van een Voorjaarsarrangement.

Locatie: Cuneraweg 5A, 4051 CE Ochten.

26 maart:

Irma Aalbertsen van “De Tuinkamer in Maurik” maakt met ons een Paasstuk.

Locatie: Vaklokaal van het Yuverta VMBO Kesteren, Industrieweg 4, 4041 CR Kesteren.

25 september (woensdag):

Een Herfstschikking maken we in “De Tuinderij” van Conny de Vree.

Locatie: Molenstraat 46B, 4053 AH IJzendoorn.

03 december:

Tenslotte gaan we met Rutger en Annelies van Mourik van “Binnenlust bloem & interieur” een Kerststuk maken.

Locatie: Vogelenzangseweg 1, 4033 AG Lienden.

Kenmerkend voor deze avonden zijn de ongedwongen en gezellige sfeer en de afwisselende onderwerpen.

Er is altijd veel belangstelling en het aantal plaatsen is beperkt (VOL = VOL) wacht daarom niet te lang met aanmelden.

Lid of (nog) geen lid: iedereen is van harte welkom!

Per workshop worden de kosten voor leden van onze afdeling Midden-Betuwe begroot op circa € 25,00, niet-leden betalen € 2,50 extra. Deze prijzen zijn inclusief het te gebruiken materiaal dat door de docenten wordt verzorgd en inclusief koffie of thee met wat lekkers.

De deelnemers ontvangen alle aanvullende informatie zoals aanvangstijd, definitieve prijs en mee te nemen materialen per e-mail.

U kunt zich nu al opgeven, maar doe dat uiterlijk 14 dagen vóór de betreffende workshop in verband met de aankoop van de materialen.

Op die datum moet ook uw betaling binnen zijn.

Er zijn per avond ongeveer 25 plaatsen beschikbaar.

Contactpersoon is evenals vorig jaar Mechelien Woldringh, opgave liefst via dit FORMULIER.

Voor eventuele telefonisch informatie: 0344-642418.